Suche

#LikeABosch: gwiazda IoT powraca, by podgrzać atmosferę!

Bosch otwiera sezon grzewczy, prezentując nową odsłonę kampanii wizerunkowej #LikeABosch

  • „Heat smart #LikeABosch”: gwiazda IoT Bosch powraca w nowym wideo
  • W najnowszej odsłonie kampanii wizerunkowej Bosch prezentuje EasyControl - inteligentny regulator ogrzewania

Stuttgart / Berlin. Heat smart #LikeABosch. Takim hasłem świętuje swój powrót Shawn – gwiazda IoT znana z odnoszącej sukcesy na całym świecie kampanii wizerunkowej Bosch. Na starcie rozpoczynającego się w wielu krajach sezonu grzewczego, firma prezentuje nowe muzyczne wideo. Tym razem rapująca gwiazda IoT wraca z podróży do domu. W teledysku Shawn korzysta z inteligentnego regulatora EasyControl, sterując domowym systemem grzewczym zdalnie, za pomocą aplikacji na smartfonie. Dzięki temu po powrocie czekają na niego nie tylko stęskniona rodzina i przyjaciele, ale też ciepły, przytulny dom!

Bosch na targach IFA 2019: Inteligentna integracja wspiera świadomy styl życia

Technologia zintegrowana w internecie zmienia sposób korzystania z wielu rozwiązań: dzięki funkcji wykrywania obecności, system grzewczy automatycznie podnosi temperaturę, gdy któryś z mieszkańców zbliża się do domu. Inteligentny regulator EasyControl w połączeniu z aplikacją umożliwia też komfortowe sterowanie temperaturą w poszczególnych pomieszczeniach i obsługę systemu grzewczego z dowolnego miejsca na świecie. Oprócz regulatora EasyControl, na tegorocznych targach IFA w Berlinie Bosch zaprezentuje wiele innych zintegrowanych w internecie rozwiązań dla domu. Firma pokaże również innowacje, które zapobiegają marnowaniu żywności i pomagają żyć w sposób bardziej świadomy. Wśród tych rozwiązań znajdziemy wyposażone w sztuczną inteligencję urządzenia AGD, inteligentne i łatwe w obsłudze pralki, suszarki do bielizny czy pierwszy filtr pyłków roślin do okapów kuchennych Bosch.

Sukces virali IoT Bosch

Kontynuując swoją najnowszą kampanię wizerunkową, Bosch – jako wiodący dostawca rozwiązań z zakresu IoT – chce nawiązać do dotychczasowych sukcesów #LikeABosch. Zaprezentowane w styczniu 2019 premierowe wideo, które odnotowało ponad 40 milionów odsłon w sieci, należy do tegorocznej pierwszej dziesiątki najbardziej skutecznych na świecie viralowych spotów reklamowych. Bosch w dalszym ciągu umacnia pozycję wiodącego przedsiębiorstwa IoT: w 2017 roku marka sprzedała 38 milionów produktów wyposażonych w opcję komunikacji przez internet, a wśród zatrudnionych przez koncern 27 000 programistów aż 20% pracuje w obszarze IoT. Według szacunków Bosch do roku 2020 wartość światowego rynku rozwiązań IoT będzie zwiększać się o 35% rocznie, do 250 mld USD. Dlatego koncern przygotowuje i realizuje ambitne cele, a do tego czasu zintegruje w internecie wszystkie swoje urządzenia elektroniczne. Do każdego urządzenia będą w przyszłości oferowane usługi cyfrowe, a kluczem do nich jest sztuczna inteligencja.

Materiały oraz informacje dotyczące kampanii #LikeABosch są dostępne na stronie: iot.bosch.com.

Dalsze informacje dotyczące ekspozycji Bosch na targach IFA 2019 są dostępne na stronie: https://www.bosch-home.com/de/bosch-erleben/bosch-ifa.

Bosch na targach IFA 2019 w Berlinie

• KONFERENCJA PRASOWA: środa, 4 września 2019, godz. 12:00, na stoisku Bosch w hali 3.1 (101)

• STOISKO BOSCH: czynne od piątku do środy, 6 –11 września 2019, w hali 3.1, stoisko 101

• OBSERWUJ firmę Bosch na targach IFA 2019 na Twitterze: #IFA2019

Godziny otwarcia targów IFA: 06.09–11.09.2019, w godz. 10.00–18:00

Zdjęcia do bezpłatnego wykorzystania z podpisem fot. Bosch.

Tags: IoT, Like a Bosch

W Polsce Grupa Bosch jest obecna od roku 1992. Reprezentują ją cztery spółki: Robert Bosch Sp. z o.o.; Bosch Rexroth Sp. z o.o.; BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o.; i sia Abrasives Sp. z o.o. Bosch prowadzi w Polsce działalność w pięciu lokalizacjach: Warszawie, Wrocławiu, Łodzi, Rzeszowie i Goleniowie i zatrudnia ponad 7 400 pracowników (zgodnie ze stanem na 31.12.2018). W 2018 roku Grupa Bosch w Polsce wygenerowała obrót w wysokości 5,4 mld złotych. Grupa Bosch jest wiodącym globalnym dostawcą technologii i usług. Zatrudnia około 410 000 pracowników na całym świecie (wg danych na 31.12.2018). W 2018 roku spółka wygenerowała obrót w wysokości 78,5 miliarda euro. Firma prowadzi działalność w czterech sektorach: Mobility Solutions, Industrial Technology, Consumer Goods oraz Energy and Building Technology. Jako wiodące przedsiębiorstwo IoT, Bosch oferuje innowacyjne rozwiązania dla inteligentnych domów (Smart Homes), inteligentnych miast (Smart Cities) oraz zintegrowanej w sieci mobilności i zintegrowanego przemysłu. Wykorzystując swoje doświadczenie w technologii sensorów, oprogramowaniu i usługach, a także własną chmurę obliczeniową, Bosch oferuje swoim klientom zintegrowane rozwiązania z jednego źródła. Strategicznym celem Grupy Bosch jest dostarczanie rozwiązań dla świata zintegrowanego w internecie. Innowacyjne produkty i usługi Bosch poprawiają jakość życia, jednocześnie budząc entuzjazm użytkowników. Bosch tworzy technologię, która jest „bliżej nas” Grupę Bosch reprezentuje spółka Robert Bosch GmbH oraz ok. 460 spółek zależnych i regionalnych w ponad 60 krajach. Z uwzględnieniem dystrybutorów i partnerów serwisowych, Bosch prowadzi sprzedaż i produkcję, działalność badawczo-rozwojową i sprzedaż niemal we wszystkich krajach świata. Podstawą przyszłego wzrostu przedsiębiorstwa jest innowacyjność. Bosch zatrudnia 68 700 pracowników w działach badań i rozwoju w 130 ośrodkach R&D na całym świecie.

Wciąż czegoś szukasz?