Suche

Informacje prasowe #Bosch Home Comfort Group
udostepnij

Buderus ConnectPRO - aplikacja do zdalnego monitorowania systemów grzewczych

Nowa aplikacja Buderus ConnectPRO z DIAGNOSTIC plus łączy różne funkcje i skutecznie wspiera serwisantów instalacji grzewczych w ich codziennej pracy.

Małgorzata Marczewska

Małgorzata Marczewska

X

Buderus ConnectPRO zapewnia bezpieczne połączenie pomiędzy profesjonalistą a systemami grzewczymi użytkowników. Wystarczy uruchomić aplikację na smartfonie, tablecie lub komputerze, aby móc zarządzać i obsługiwać zdalnie wszystkie podłączone do aplikacji urządzenia użytkownika - pracując zza biurka lub w terenie.

Rozwiązanie cyfrowe: DIAGNOSTIC plus

Szczególną funkcją aplikacji Buderus ConnectPRO jest „DIAGNOSTIC plus” - cyfrowe rozwiązanie, które w przejrzysty sposób wyświetla stan pracy danego systemu grzewczego. Wszystkie dane są wyświetlane w postaci wykresów i można je szybko oceniać, monitorować i dokumentować. Profesjonaliści mogą za ich pomocą odczytywać i precyzyjnie analizować temperatury i stany przełączania np. temperatury pokojowe, zasilania i ciepłej wody użytkowej a także status podzespołów urządzenia grzewczego. Możliwe jest również śledzenie regulacji poszczególnych parametrów w celu sprawdzenia ich wpływu na działanie systemu grzewczego.

Funkcja zaawansowana jest domyślnie ustawiona na wyświetlanie wybranych danych z poprzednich dni, ale eksperci mogą wybrać dowolny inny okres lub dostosować parametry zgodnie ze swoimi wymaganiami. Korzystając z odpowiedniej funkcji, wykresy można powiększać otrzymując w ten sposób więcej szczegółów w celu lepszej diagnozy urządzenia. Ogromną zaletą dla firm serwisowych korzystających z aplikacji jest dostęp do danych z okresu ostatnich 24 miesięcy. Takie dane archiwalne pozwalają na lepsze śledzenie komunikacji między komponentami systemu grzewczego.

Aby móc korzystać z DIAGNOSTIC plus, profesjonaliści potrzebują system sterowania Buderus Logamatic EMS plus ze sterownikiem systemu RC300/RC310 a w przypadku pomp ciepła – sterownik systemu HMC300/HMC310 lub BC400 a także bramkę internetową KM200 lub MX300.

Stały nadzór nad systemami grzewczymi klientów

Aplikacja Buderus ConnectPRO oferuje różne sposoby wsparcia serwisu np. można błyskawicznie sprawdzić status podłączonych systemów grzewczych. Kolory sygnalizacji świetlnej natychmiast pokażą, czy wszystkie systemy działają płynnie. Jeśli zgłoszony zostanie błąd, profesjonalista otrzyma szczegółową diagnozę usterki wraz z możliwymi przyczynami i prawdopodobieństwem ich wystąpienia. Zostanie też dodatkowo poinformowany o sposobie usunięcia zakłócenia, przewidywanego czasu ewentualnej naprawy oraz potrzebnych części zamiennych. W ten sposób pracę serwisu można idealnie zaplanować a wymagane części zamienne, serwisant dostarczy już przy pierwszej wizycie u klienta.

Buderus ConnectPRO zapewnia bardziej wydajną pracę, ponieważ upoważnieni profesjonaliści mają bieżący wgląd w systemy grzewcze użytkowników i dzięki temu mogą szybko ocenić, które systemy wymagają konserwacji w najbliższym czasie. Aplikacja pokazuje nie tylko poszczególne elementy systemu, ale także historię poprzednich napraw i konserwacji.

Szczegółowe informacje dotyczące aplikacji są dostępne na: https://www.buderus.com/pl/pl/profesjonalisci/connectpro/

Grupa Bosch jest obecna w Polsce od 1992 roku. Reprezentują ją cztery spółki: Robert Bosch; Bosch Rexroth; BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego i sia Abrasives Polska. Bosch prowadzi w Polsce działalność w pięciu lokalizacjach: Warszawie, Wrocławiu, Łodzi, Rzeszowie i Goleniowie. Zatrudnia blisko 9 600 pracowników (zgodnie ze stanem na 31.12.2023). W 2023 roku Grupa Bosch w Polsce wygenerowała obrót ze sprzedaży na rynku krajowym w wysokości 8 mld zł. Łączna sprzedaż Grupy Bosch w Polsce, obejmująca sprzedaż spółek nieskonsolidowanych oraz dostawy wewnętrzne do spółek powiązanych, wyniosła 13,2 mld zł. W Polsce zlokalizowanych jest osiem fabryk, cztery centra badawczo-rozwojowe, Bosch Digital Hub - centrum kompetencyjne IT oraz zespoły i centra usług wspólnych Grupy Bosch. Firma od lat jest doceniania w niezależnych rankingach i nagradzana wyróżnieniami za swoją wyjątkową kulturę korporacyjną, warunki pracy i możliwości rozwoju, jakie oferuje pracownikom.

Więcej: www.bosch.pl, www.bosch-prasa.pl, www.facebook.com/BoschPolska

Grupa Bosch jest wiodącym globalnym dostawcą technologii i usług. Zatrudnia około 429 000 pracowników na całym świecie (na dzień 31.12.2023). W 2023 roku globalne obroty ze sprzedaży koncernu wyniosły 91,6 mld euro. Bosch prowadzi działalność w czterech sektorach: Mobility, Industrial Technology, Consumer Goods oraz Energy and Building Technology. Celem firmy jest wykorzystanie technologii do kształtowania uniwersalnych trendów, takich jak automatyzacja, elektryfikacja, digitalizacja, łączność i zorientowanie na zrównoważony rozwój. Dywersyfikacja branżowa i regionalna firmy Bosch wzmacnia jej innowacyjność i pozycję. Koncern wykorzystuje swoją wiedzę w zakresie sensorów, oprogramowania i usług, aby oferować klientom połączone rozwiązania z jednego źródła. Doświadczenie z obszaru integracji sieciowej i sztucznej inteligencji umożliwia firmie opracowywanie i wytwarzanie przyjaznych użytkownikowi produktów. Tworząc technologię, która jest „bliżej nas”, Bosch dąży do poprawy jakości życia i ochrony zasobów naturalnych. Grupę reprezentuje spółka Robert Bosch GmbH oraz ok. 470 spółek zależnych i regionalnych w ponad 60 krajach. Z uwzględnieniem dystrybutorów i partnerów serwisowych, Bosch prowadzi sprzedaż, produkcję i działalność badawczo-rozwojową niemal we wszystkich krajach świata. Podstawą rozwoju przedsiębiorstwa jest innowacyjność. Firma zatrudnia blisko 90 000 pracowników w działach badań i rozwoju w 136 ośrodkach R&D na całym świecie, w tym ponad 48 000 ekspertów IT.

Więcej informacji: www.bosch.com, www.iot.bosch.com, www.bosch-press.com, www.twitter.com/BoschPress

pobierz