Suche

Informacje prasowe #Biznes/ekonomia
udostepnij

Marka Bosch uhonorowana tytułem „Konsumencki Lider Jakości – Lider Dekady 2011-2021”

Konsumencki Lider Dekady 2011-2021 to podsumowanie głosów i opinii konsumentów zbieranych przez dziesięć lat trwania ogólnopolskich badań. W trakcie 10. edycji, marka Bosch zwyciężyła łącznie 17 razy w kategoriach: „Urządzenia i systemy grzewcze” oraz „Pompy ciepła”. Wyróżnienie to potwierdzenie jakości oraz niezawodowości produktów Bosch przez lata docenianych w tym prestiżowym, ogólnopolskim programie.

KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI to ogólnopolski, promocyjny program, w którym wyróżnienia oparte są w pełni na opinii konsumentów oraz ich zaufaniu do danej marki. Od samego początku program jest nierozerwalnie związany ze Strefą Gospodarki, ogólnopolskim, niezależnym dodatkiem dystrybuowanym z Dziennikiem Gazetą Prawną, ekonomicznym dziennikiem nr 1 w Polsce. Co roku w badaniach przeprowadzonych na próbie kilkunastu tysięcy konsumentów zidentyfikowani zostają liderzy jakości w najbardziej popularnych branżach i kategoriach. Konsumencki Lider Jakości - Lider Dekady 2011-2021 to podsumowanie 10 lat ogólnopolskich badań konsumenckich, w których na przestrzeni dziesięciu lat wzięło udział blisko 130 tysięcy respondentów.

Przez ostatnie 10 lat, marka Bosch była wskazywana przez respondentów jako najlepsza pod względem jakości w kategoriach "Urządzenia i systemy grzewcze" oraz "Pompy ciepła". Żadna inna marka nie zanotowała tak wysokiego poparcia.

Jakość produktów urządzeń i systemów grzewczych uzasadniają również opinię respondentów. Wśród nich znalazły się takie określania jak: kupowałem i korzystałem, trwałe, solidne, serwis na wysokim poziomie, Są dobrej jakości, oszczędne w eksploatacji, dobra cena czy mam urządzenie tej marki od wielu lat.

Respondenci przypisywali również skojarzenia dotyczące badanych marek. Przy marce Bosch wskazywali m.in: solidna technologia, niezawodność, bezawaryjne użytkowanie oraz innowacja.

Bosch Thermotechnik GmbH jest jednym z największych na świecie producentów urządzeń służących do ogrzewania, przygotowania ciepłej wody użytkowej, wentylacji i klimatyzacji (HVAC). Niedawno marka Bosch oraz marka Junkers połączyły siły i oferują doskonałą jakość, doświadczenie i nowoczesność pod wspólnym szyldem – Bosch Termotechnika. Niezawodność produktów grzewczych, ich niezwykły design, a przede wszystkim innowacyjność to zasługa zaawansowanej technologii, za którą stoi marka Bosch.

Kontakt dla prasy:

Hanna Żurek

Specjalista ds. PR

+48 22 715 42 17

hanna.zurek@pl.bosch.com

W Polsce Grupa Bosch jest obecna od 1992 roku. Reprezentują ją cztery spółki: Robert Bosch; Bosch Rexroth; BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego i sia Abrasives Polska. Bosch prowadzi w Polsce działalność w pięciu lokalizacjach: Warszawie, Wrocławiu, Łodzi, Rzeszowie i Goleniowie i zatrudnia 9 580 pracowników (zgodnie ze stanem na 31.12.2023). W 2023 roku Grupa Bosch w Polsce wygenerowała obrót ze sprzedaży na rynku krajowym w wysokości 8 mld zł (zgodnie ze wstępnymi wynikami finansowymi, luty 2024). Firma od lat jest doceniania w niezależnych rankingach i nagradzana wyróżnieniami w Polsce za swoją wyjątkową kulturę korporacyjną, warunki pracy i możliwości rozwoju, jakie oferuje pracownikom.

Więcej: www.bosch.pl, www.bosch-prasa.pl, www.facebook.com/BoschPolska

Grupa Bosch jest wiodącym globalnym dostawcą technologii i usług. Zatrudnia około 427 600 pracowników na całym świecie (na dzień 31.12.2023). W 2023 roku firma wygenerowała na świecie obrót w wysokości 91,6 mld euro (zgodnie ze wstępnymi wynikami finansowymi, luty 2024). Bosch prowadzi działalność w czterech sektorach: Mobility, Industrial Technology, Consumer Goods oraz Energy and Building Technology. Jako wiodące przedsiębiorstwo IoT, firma oferuje innowacyjne rozwiązania dla inteligentnych domów, Przemysłu 4.0 i zintegrowanej w sieci mobilności. Bosch dąży do tego, aby mobilność była zrównoważona, bezpieczna i fascynująca. Wykorzystuje swoją wiedzę w zakresie czujników, oprogramowania i usług, a także własną chmurę IoT, aby oferować klientom połączone rozwiązania z jednego źródła. Strategicznym celem Grupy Bosch jest ułatwianie życia poprzez produkty i rozwiązania, wyposażone w sztuczną inteligencję (AI), albo opracowane lub wyprodukowane z jej pomocą. Bosch tworzy technologię, która jest „bliżej nas”. Grupę reprezentuje spółka Robert Bosch GmbH oraz ok. 470 spółek zależnych i regionalnych w ponad 60 krajach. Z uwzględnieniem dystrybutorów i partnerów serwisowych, Bosch prowadzi sprzedaż, produkcję i działalność badawczo-rozwojową niemal we wszystkich krajach świata. Podstawą rozwoju przedsiębiorstwa jest innowacyjność. Firma zatrudnia około 90 000 pracowników w działach badań i rozwoju w 136 ośrodkach R&D na całym świecie, w tym ponad 48 000 ekspertów IT.

Więcej imformacji: www.bosch.com, www.iot.bosch.com, www.bosch-press.com, www.twitter.com/BoschPress

pobierz

Wciąż czegoś szukasz?