Suche

Informacje prasowe #Społeczna odpowiedzialność
udostepnij

Ograniczaj emisję CO2 i rachunki za ogrzewanie

Bosch Termotechnika wystartował z ogólnoeuropejską kampanią na rzecz zrównoważonego rozwoju

Zgodnie z planami UE, do 2050 roku Europa ma stać się pierwszym kontynentem neutralnym klimatycznie. W sektorze budowlanym, gdzie wiele instalacji grzewczych ma ponad 20 lat, zapotrzebowanie na zrównoważone produkty jest szczególnie duże. Dlatego Bosch uruchomił ogólnoeuropejską kampanię, której celem jest modernizacja lub instalacja jak największej ilości ekologicznych urządzeń grzewczych w całej Europie.

W Polsce kampania wystartowała w październiku. Grupą docelową w pierwszym etapie są klienci ostateczni. W przyszłym roku planowane jest rozszerzenie kampanii o działania skierowane do instalatorów, którzy jako ambasadorzy marki pomagają klientom w doborze właściwego urządzenia oraz jego instalacji. W ten sposób zarówno klient jak i instalator staną się bohaterami w walce o ochronę klimatu.

Po prostu zostań bohaterem dzięki zastosowaniu urządzeń grzewczych Bosch

W ramach kampanii na rzecz zrównoważonego rozwoju „Ograniczaj emisję CO2 i rachunki za ogrzewanie” Bosch pokazuje, jak łatwo można zrobić ważny krok w kierunku ochrony klimatu we własnych czterech ścianach. W kampanii pokazane są zwykłe osoby, które prowadzą zwykłe życie, a jednocześnie stają się bohaterami w walce z emisją CO2. Nieważne co robisz: jesteś pod prysznicem, czytasz książkę, oglądasz serial czy jesz popcorn, wystarczy, że jesteś użytkownikiem urządzenia grzewczego, które jest przyjazne dla środowiska np. pompa ciepła lub kocioł kondensacyjny, aby mieć wpływ na redukcję śladu węglowego i ochronę klimatu.

Bohaterowie stawiają na ekologiczne rozwiązania

Bosch oferuje instalacje grzewcze redukujące ślad węglowy dla nowych budynków i projektów modernizacyjnych. Pompy ciepła Bosch oferują dokładnie to, czego oczekują prawdziwi bohaterowie – np. pompa ciepła powietrze/woda Compress 7000i AW to jedna z najcichszych pomp ciepła na rynku, która może być stosowana zarówno w nowych budynkach, jak i w projektach modernizacyjnych. Modulowana moc grzewcza urządzenia to gwarancja produkcji ilości ciepła zgodne z zapotrzebowaniem budynku. Urządzenie zapewnia niskie koszty eksploatacji dzięki wysokiej efektywności (współczynnik COP sięgający wartości 4,25 przy temperaturze powietrza 2°C) oraz zapewnia dostarczanie ciepła do temperatury -20°C stopni na zewnątrz budynku. Compress 7000i AW zapewnia funkcje grzania i chłodzenia - komfort cieplny latem i zimą.

Zapraszamy na stronę:

https://www.bosch-thermotechnology.com/pl/pl/budynki-mieszkalne/informacje/likeabosch/zrownowazony-styl-zycia-to-proste!.html

W Polsce Grupa Bosch jest obecna od 1992 roku. Reprezentują ją cztery spółki: Robert Bosch; Bosch Rexroth; BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego i sia Abrasives Polska. Bosch prowadzi w Polsce działalność w pięciu lokalizacjach: Warszawie, Wrocławiu, Łodzi, Rzeszowie i Goleniowie i zatrudnia 9 580 pracowników (zgodnie ze stanem na 31.12.2023). W 2023 roku Grupa Bosch w Polsce wygenerowała obrót ze sprzedaży na rynku krajowym w wysokości 8 mld zł (zgodnie ze wstępnymi wynikami finansowymi, luty 2024). Firma od lat jest doceniania w niezależnych rankingach i nagradzana wyróżnieniami w Polsce za swoją wyjątkową kulturę korporacyjną, warunki pracy i możliwości rozwoju, jakie oferuje pracownikom.

Więcej: www.bosch.pl, www.bosch-prasa.pl, www.facebook.com/BoschPolska

Grupa Bosch jest wiodącym globalnym dostawcą technologii i usług. Zatrudnia około 427 600 pracowników na całym świecie (na dzień 31.12.2023). W 2023 roku firma wygenerowała na świecie obrót w wysokości 91,6 mld euro (zgodnie ze wstępnymi wynikami finansowymi, luty 2024). Bosch prowadzi działalność w czterech sektorach: Mobility, Industrial Technology, Consumer Goods oraz Energy and Building Technology. Jako wiodące przedsiębiorstwo IoT, firma oferuje innowacyjne rozwiązania dla inteligentnych domów, Przemysłu 4.0 i zintegrowanej w sieci mobilności. Bosch dąży do tego, aby mobilność była zrównoważona, bezpieczna i fascynująca. Wykorzystuje swoją wiedzę w zakresie czujników, oprogramowania i usług, a także własną chmurę IoT, aby oferować klientom połączone rozwiązania z jednego źródła. Strategicznym celem Grupy Bosch jest ułatwianie życia poprzez produkty i rozwiązania, wyposażone w sztuczną inteligencję (AI), albo opracowane lub wyprodukowane z jej pomocą. Bosch tworzy technologię, która jest „bliżej nas”. Grupę reprezentuje spółka Robert Bosch GmbH oraz ok. 470 spółek zależnych i regionalnych w ponad 60 krajach. Z uwzględnieniem dystrybutorów i partnerów serwisowych, Bosch prowadzi sprzedaż, produkcję i działalność badawczo-rozwojową niemal we wszystkich krajach świata. Podstawą rozwoju przedsiębiorstwa jest innowacyjność. Firma zatrudnia około 90 000 pracowników w działach badań i rozwoju w 136 ośrodkach R&D na całym świecie, w tym ponad 48 000 ekspertów IT.

Więcej imformacji: www.bosch.com, www.iot.bosch.com, www.bosch-press.com, www.twitter.com/BoschPress

pobierz

Wciąż czegoś szukasz?